Niby wiosna, niby zima...

18:56

Siema ziomale!
Zaskoczeni, hm? Nie było mnie chyba lata świetlne, bo zapomniałam jak się pisze posty. Starość nie radość, młodość nie wieczność. Miesiąc od ostatniego posta... Biję własne rekordy, taki typ człowieka. Po prostu jestem ambitna i wykraczam poza utarte schematy, taaak, cała ja :P
A w temacie zdjęć... O ile pamięć mnie nie zawodzi (a w sumie jej nie można ufać) to zrobiłam je w styczniu czy w lutym, ale jakoś tak przywodzą mi na myśl wiosnę. Dlatego dajcie mi Nobla za tytuł posta, wiem, że jestem kreatywna.
Na jednym ze zdjęć możecie też zobaczyć mojego Mruczolda (tutaj wstawiam milion serduszek), przy czym zaznaczam iż nie jest to jego imię,a jedynie pieszczotliwe określenie (których zresztą jest kilka). I nieskromnie przyznam, że jest to najlepszy model ever ;) 

























Naprawdę chciałabym coś jeszcze napisać, ale zakres mojego słownictwa jest zbyt ograniczony. Niech zamiast mnie, przemówią moje fotografie (i tutaj mina zatroskanego filozofa).
Póki co ogłaszam, iż znowu mogę zniknąć na miesiąc lub dłużej, jednak wiedzcie, że blog pozostaje przy życiu, mimo tak lichej częstotliwości dodawania postów :)

Zerknij i tutaj

33 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia, wręcz magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia :)
    U mnie też są często dłuższe przerwy, także nie trzeba chyba się tym aż tak sie martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, klimatyczne zdjęcia :)
    I ten piękny kot!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, zdjęcia tworzą niepowtarzalny klimat. Urzekło mnie czwarte oraz ostanie.
    Kot w poście i od razu popularność bloga wzrasta pięciokrotnie ;) Śliczny, swoją drogą. Taki wstydzioszek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są teraz w modzie, wiadomo :P Ooo, jak pięknie go określiłaś :):)

      Usuń
  6. wow! cudowne! ;) kotek taki słodki! Twój?;)

    trzymam kciuki za Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moja Zołza ucieka przed aparatem prawie tak samo jak ja przed systematycznością (yup, możemy startować razem w konkursie na najmniej aktywnego blogera roku. Wygrałabym...)
    Zdjęcia są piękne i subtelne, a to kocie i ostatnie kojarzą mi się z kolei z jesienią, pewnie przez kolorystykę. Czy coś w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite zdjęcia ! Masz talent :) pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatycznie :) Z częstotliwością dodawania czegokolwiek mam tak samo... 4 wpisy na miesiąc to prawdziwy cud :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czasami mam czas gdy nie ciągnie mnie do bloga czy nie mam nic ciekawego do pokazania czy napisania, czasami taki czas jest bardzo dobry bo do głowy wpadają nowe pomysły :) Słodki kotek na zdjęciu! I oczywiście wszystkie są niesamowite, bardzo chciałabym robić takie zdjęcia, jednak nie mogę się zmotywować do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh! Kot! Zalicza się on do ekspozycji wiosennej czy zimowej? :D
    Ja też czasami mam gorsze blogowe momenty... Czasami piszę post calusieńki dzień, co jakiś czas po zdaniu bo wszystko tak bardzo się "nie klei"... Aż kusi żeby nie napisać wcale - ale wtedy to takie błędne koło - im dłużej się nie pisze, tym ciężej zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, jak ja bym chciała mieć kota, którego mogłabym fotografować wyimaginowanym aparatem... Albo ewentualnie narzekać na to, że kto nie daje się fotografować.
    Zdjęcia cudowne, dzienna porcja ładnych zdjęć działa na mnie lepiej niż kawa! Po co mieć tumblra, skoro można zaglądać na Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite zdjęcia:) Jestem pod ogromnym wrażeniem.Zostaniesz moja mentorką w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, a kiciuś uroczy :) pasowałby do mojego czarnuszka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite zdjęcia, uwielbiam oglądać twoje fotografie, są takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznamy, ze dość mam już tej zimy i zimnych klimatów, ale Twoje zdjęcia urzekają!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, jakie cudowne zdjęcia robisz! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. to chyba dobrze że wyglądam młodo, prawda? :D
    wszyscy mi mówią że nie wyglądam na te 19 (jutro) lat :D
    piszesz mi, że moje zdjęcia są piękne, ale twoje też są niczego sobie- gratuluję oka! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie. ;)

    Pozdrawiam. (albumcodziennosci.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Kotek przeuroczy :)
    Zapraszam http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowne światło, pięknie uchwycone.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuuudowne zdjęcia. Obiektyw 1.8 czy 1.4?

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfekcyjnie wykorzystane światło, jesienna pora i ciepłe przyjemne w odbiorze barwy, super to wygląda, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate