Hakuna matata

11:24

Czy tytuł mówi wszystko? Myślę, że tak.
Król lew, po prostu.
Dzisiaj miał być inny post, ale tak się złożyło, że wczoraj w końcu przysiadłam do rysowania. Postanowiłam się przełamać i wziąć ołówek w dłoń. Było to moje drugie podejście, ponieważ za pierwszym razem coś nie wyszło i zniechęcona odłożyłam rysowanie na czas nieokreślony (mówiłam już o tym, taki mam dziwny charakter), ale wczoraj się zmobilizowałam i... jakoś się udało :)
Oto i Simba, na życzenie stałej czytelniczki bloga ;)




Tych, którzy nie pamiętają tej kultowej sceny z Króla Lwa odsyłam tutaj
Miłego dnia!
PS. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem :)

Zerknij i tutaj

37 komentarze

  1. Piękny obraz, Simba jak żywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mały Simba jest uroczy. :) Ukochana bajka z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest, baardzo podobny do prawdziwego :) Sama uwielbiam "Króla Lwa", więc Twój rysunek szczególnie mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Legenda mojego dzieciństwa... tuż obok Nali i Skazy... płakałam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy Simba :) Właśnie sobie uświadomiłam, jak dawno nie rysowałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. O uwielbiałam "Króla Lwa" w dzieciństwie :) Simba jak żywy, idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam tę scenę, pamiętam ;)
    Simba uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaah, jak można nie pamiętać? :')

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie Ci wyszedł! Nie wiedziałam, że spełnisz to życzenie :D Tak na marginesie, ja też się zniechęcam. Wczoraj się wzięłam za lepienie, a tu takie BANG! - wena gdzieś uciekła. Ewentualnie odkładam na 3 dni, al ciiii... nikt nie musi o tym wiedzieć :)
    Jeszcze raz napiszę, że obrazek jest genialny! Oby tak dalej! (na pewno tak będzie)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Simbę, nawet mój były kotek miał tak na imię. :3 Wiesz, bardzo lubię jak rysujesz. Świetnie Ci to wychodzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No Król Lew to była cudna bajeczka! :) No i dobrze, że zmobilizowałaś :D
    Tak tytuł mówi wszystko! :D
    Pozdroski :p

    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło super :)
    to bajka mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Simba jak żywy! Świetnie rysujesz:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ukochana postać Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko po pracy mam tak obolałe dłonie, że ledwo zginam palce ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój skaner zjada cienie, w ogóle nie lubię skanów, bo wyglądają gorzej niż zdjęcia czy patrząc na pracę w realu :( Zdjęcia bardziej oddają efekt, który jest na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koleżanka po prostu miała dobry aparat, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam :) ! Wgl to na początku myślałam, że to wydrukowany xd masz TALENT !

    OdpowiedzUsuń
  20. Simba jak żywy! I jaką masz pewną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rysunek świetny, ale brakuje mi cieni, bo bez nich jest niekompletny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi ostatnio ciężko jest się przełamać. Boję się, bo im dłuższą przerwę mam, tym gorzej mi to później wychodzi, ale wkrótce też muszę się bardziej zmobilizować i stworzyć coś lepszego niż do tej pory. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ! Świetny rysunek, przyznam, że wpadł mi w oko :) Co do pamiątek w Disney- są mega słodkie, najchętniej kupiłabym wszystkie :D Niestety wszystkie są "made in China" :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki piękny, masz wielki talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za komentarz ;)
    Na prawdę świetnie rysujesz!! Wygląda jakbyś odbiła to przez kalkę :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję xd 20 brzmi tak staro, 19 lepiej brzmi xd
    Świetny ten Twój Simba! ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Angelina była genialna! Uuuh <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super! zawsze chciałam umieć rysować, ale nie było mi to dane :D

    OdpowiedzUsuń
  29. wow super :) masz talent! wiązesz z rysowaniem jakas przyszlosc?:)

    Zapraszam do siebie! Za każdą obserwacje odwdzięczam się obserwacją! :)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny! Naprawdę realistyczny- na początku myślałam, że to szablon!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie to wygląda :)
    Zdjęcia moje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku zazdroszczę talentu ja i rysowanie to nie ta bajka ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Też się zastanawiałam nad zrobieniem lodów w pucharku, ale żeby to zrobić najpierw trzeba mieć pucharki, nie? :D Na ten moment muszę zadowolić się ich brakiem, ewentualnie upolować jakieś, które opyla się kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! dziewczyno, masz talent! ;-) Jak zobaczyłam na zdjęcie stwierdziłam - wydrukowany! xD Nie potrafię go odróżnić od oryginału!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate