Kartka świąteczna: Mikołaj

15:00


Cześć i czołem!
2 grudnia...
No szok.
Ja nie wiem, gdzie mi ucieka czas, ale wiem, że robi to z zawrotną prędkością.
Chyba najwyższa pora zacząć myśleć nad prezentami świątecznymi i w sumie pierniki też przydałoby się zacząć już piec, jednak, na całe szczęście, są przepisy na pierniczki, które nie muszą odstać x czasu, także bang! Po problemie.
A zjadłabym sobie jakieś dobre ciasto, muszę przyznać. Ale pomijając tematy gastro...
Dzisiaj obiecywana druga kartka świąteczna, tym razem jednak nie "kredkowa", a wykonana za pomocą farb akrylowych. Jak już mówiłam, możecie się spodziewać jeszcze 2 ;) Miałam tutaj jeszcze dodać płatki śniegu, ale zapomniałam, także będą takie wyimaginowanie, sami rozumiecie...


A no i zapomniałam dodać, że ten obok to renifer jest.
Pozdro!

Zerknij i tutaj

1 komentarze

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate