Kartka świąteczna z pingwinkiem

16:00


Dzieeeeeń dobry proszę Państwa, dzień dobry! Jak Wam mija to piękne niedzielne popołudnie?
Uwaga uwaga, albowiem...
Posty o tematyce świątecznej czas zacząć :)
W tym roku spod mojego pędzelka/kredki/amożepoprosturęki wyszły 4 kartki świąteczne, z których jestem naprawdę zadowolona. Są bardzo proste i chyba właśnie za to je lubię.
Dzisiejsza karteczka to nic innego jak wzór serwetkowy skopiowany na papier (ja naprawdę nie wiem czemu nie ma we mnie ani krzty kreatywności). Do jej zrobienia użyłam koh-i-noorowych kredek i przyznam się szczerze, że może i nie jest bardzo efektowna, ale pingwinek roztapia moje serducho.
Chciałabym mieć czas na zrobienie większej ilości takich kartek świątecznych, które robić UWIELBIAM od niepamiętnych czasów (na szczęście widzę progres w swoim rękodziele, bo jak sobie przypomnę kartki sprzed dekady to niezła beka), ale niestety, nie można mieć wszystkiego i na 4 po prostu się skończy. Chyba że...



Czy Wy też czujecie jakieś takie dziwne podekscytowanie zbliżającymi się świętami?
Powinnam chyba sobie włączyć Wham...

Zerknij i tutaj

1 komentarze

  1. Haha ja nic nie czuje bo leze w lozu bolesci i stracilam glos xd pingwin jest swietny! ;) wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate