Kartka świąteczna: Mikołaj po raz drugi

15:00


Ho ho ho!
Dzieńdoberek! Dzisiaj ostatnia zapowiadana przeze mnie kartka świąteczna, moim zdaniem, najbardziej ze wszystkich dotychczasowych udana.
Aleee! Tą kartką wcale nie zamykamy jeszcze cyklu prac świątecznych, mam nadzieję, że jeszcze coś uda mi się tutaj wrzucić :)
Odnośnie samej kartki- trochę tutaj poszalałam. Głównie korzystałam z farb akrylowych, ale i na suche pastele znalazło się miejsce.
A, no i tak "na bogato" jest. Bo wiecie, ten złoty brokat wokół :P Yolo i te sprawy.



Dobra, nie zamęczam już pseudoświąteczną gadką, zmykam.
Pozdrowionka!

Zerknij i tutaj

4 komentarze

  1. Sliczna i... Bogata xd szczesliwego nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a jak :D
      Dzięki, wzajemnie wszystkiego dobrego w 2019, chociaż to już prawie połowa stycznia xD

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate