Garstka zdjęć z codzienności

15:30


Dżem dobry!
Oto i wróciłam i melduję się!
Totalnie pochłonęły mnie 2 rzeczy: muzyka i najbardziej idiotyczny (ale przez to tak bliski memu serduszku od kiedy ja wgl mówię serduszko) serial- "Brooklyn 99". Nie wiem, może się jakoś uwsteczniam w rozwoju albo coś, ale whatever. A, no i studia, studia na tapecie, ale kto by tam to spamiętał. A tak z bardziej artystycznych tematów...
Ostatnimi czasy panowała u mnie fotograficzna posucha. Jakoś tak wyszło, że aparat ciągle leżał w domu i zbierał kurz, a ja byłam zaabsorbowana innymi rzeczami.
I nagle uderzyło mnie natchnienie.
Prosto w twarz.
Pięścią.
Tak, naprawdę nagle i naprawdę pięścią.
Poczułam się tak zainspirowana, że wyciągnęłam aparat i robiłam zdjęcia wszystkiemu dookoła.
I naprawdę było fajnie.
Łapcie foty.







Nie wiem co w tym jest, ale lubię takie zdjęcia. Takie uchwycenie chwili, danego wrażenia. Nieidealne, spontaniczne. Zawsze zresztą uważałam, że impresjonizm jest mi jakoś dziwnie bliski. Pewnie dlatego stanowił temat mojej pracy maturalnej.
Damn it, czuję się staro....
A jeszcze podzielę się muzyczną inspiracją, cieszcie swoje uszy, niech porwą was wspaniałe lata 80.
https://www.youtube.com/watch?v=cX-8MHKuQ5I
Będę niebawem, pozdrowionka ;) 

Zerknij i tutaj

2 komentarze

  1. Czemu piesio placze? ;( fajne sa takie fotki, ktore pokazuja zwykle rzeczy kak konewka w inny sposob ;)takie jak mowisz uchwycenie chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesio ma jakieś problemy z oczami, ciągle jej ropieją :/
      Czasem fajnie tak popstrykać zdjęcia wszystkiemu dookoła, bez wyraźnego celu :P

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate