About everything and nothing #2

18:38




Ohoho, jak to możliwe, że tak dawno mnie tu nie było? Nie miałam czasu się nad tym zastanowić, więc odpowiedź na to pytanie jest prosta. Poza tym post, którego w tej chwili czytacie zaczęłam pisać 3 tygodnie temu a przed chwilą skasowałam cały akapit (który był tak 'pozytywny', że grzechem byłoby go publikować). Tak, nawet mi użalanie się czasem się nudzi ;) Bo co ja będę ciągle narzekać i stresować się nie wiadomo czym? Wszystko z perspektywy czasu nabiera innego koloru.
I część finałowa czyli znów o LBA. Zostałam nominowała przez different za co oczywiście dziękuję. Miałam zamiar już nie brać udziału w LBA, bo nie chcę Was zamęczać wypocinami na mój temat ale nie potrafiłam odmówić ;) Także dziękuję raz jeszcze i do dzieła!
1. Podaj swoją definicję miłości "tej ostatecznej, tej, o której się marzy, takiej "aby się popłakać i aby dech zaparło"", czyli po prostu miłości dla Ciebie idealnej.
Dla mnie miłość musi mieć solidne fundamenty, musi opierać się na zaufaniu i wzajemnej akceptacji mimo wad. Ta idealna miłość powinna dodawać nam skrzydeł, a każdego ranka po przebudzeniu wywoływać uśmiech na naszej twarzy. Powinna sprawiać, że chce nam się żyć, a dla drugiej połówki jesteśmy w stanie zrobić wszystko. Powinno to być uczucie tak silne, że czyniłoby nas lepszymi ludźmi, a świat piękniejszym.
2.Co najbardziej fascynuje Cię w ludziach (mogą być kwestie biologiczne, psychologiczne- WSZYSTKO)?
Dosyć trudne pytanie, ponieważ moja postawiona przez samą siebie diagnoza brzmi- nie przepadam za ludźmi. Właściwie to fascynujące jest to jak skrajne emocje mogą w nas wywoływać- od miłości do nienawiści, od śmiechu do płaczu (chociaż tutaj jest wspólny mianownik, bo można przecież płakać ze śmiechu). Co jeszcze? To, że zmotywowany człowiek potrafi naprawdę wiele.
3.Wyobraź sobie, że wszystko jest legalne. Możesz robić to, co zakazane bez żadnych konsekwencji prawnych. Co byś zrobiła?
Kompletnie nic. Mówię poważnie, nie ciągnie mnie do rzeczy zakazanych, więc robiłabym to co zawsze. Taaa, jestem totalnyyym luzakiem.
4. Uważasz, że technologie XXI wieku są błogosławieństwem czy przekleństwem? Uzasadnij.
Tutaj bym wypośrodkowała ich rolę. Z jednej strony osiągnięcia człowieka są wielkim dobrodziejstwem, ale z drugiej przysparzają wielu kłopotów. To zależy od intencji człowieka, bo gdyby wszyscy byli rozsądni to potrafiliby wykorzystać dobra technologiczne jak należy, a tak zawsze znajdzie się jakiś szaleniec, który coś odwali.
5.Z kim dogadujesz się najlepiej (pod względem płci i grupy wiekowej) ?
Zawsze miałam dobre relacje z moją mamą, chociaż z wiekiem mój światopogląd się zmienia, więc nie zawsze mnie rozumie, aczkolwiek dobrze dogaduję się również z moją koleżanką (przyjaciółką?), mój rocznik. Obie mamy podobne zainteresowania i śmieszą nas te same rzeczy.
6. Czy kiedykolwiek zraziłaś się do ludzi? Jeśli tak to z jakiego powodu?
Można by tu wrócić do punktu 2. Oczywiście zraziłam się do ludzi i to nie jeden raz. Powód? Ich nieprzyjemne zachowanie, poczucie wyższości, chamstwo, oportunizm itd. Nie będę tutaj wymieniać konkretnych przykładów, bo nie ma co psuć sobie humoru ;)
7. Co sądzisz o dzisiejszych środkach masowego przekazu (szczególnie chodzi mi tutaj o telewizję i radio)?
Jak ze wszystkim- mają swoje wady ale i zalety. Telewizja dla relaksu-ok, ale z umiarem. Poza tym istnieją programy edukacyjne więc jak ktoś ma ambitniejsze plany niż piątkowe komedie romantyczne to kto bogatemu zabroni? :DA radio... Bardzo przydatny wynalazek, ale coraz bardziej schodzimy na komercyjne tory. Plus te reklamy, o matkooo...
8. Uważasz się za osobę dobrą, złą czy neutralną?
Nie mnie to oceniać, ale jeśli mam odpowiedzieć to przyznam, że nie określiłabym się mianem osoby dobrej.
9.Należysz do ludzi odważnych?
Tutaj mogłabym się roześmiać ponieważ pytanie mnie o odwagę to jak pytanie kota czy umie szczekać. Zdecydowanie nie należę do ludzi odważnych! Jestem takim typem człowieka, który boi się prawie wszystkiego.Analizuję każdą decyzję, ponieważ nie lubię stresowych sytuacji, więc staram się ich unikać. Tak więc jeśli miałabym zrobić coś odważnego, po dogłębnej analizie pewnie bym tego nie zrobiła. Już proces tworzenia kanapki jest dla mnie heroizmem bo używamy tu noża :D
10. Jakiego znanego mężczyznę uważasz za najprzystojniejszego? Wstaw ulubione zdjęcie z nim i uzasadnij.

Co tu uzasadniać? :D
Nie wiem czy to moje ulubione zdjęcie, ale po prostu lubię tego aktora (Alex Pettyfer) więc wstawiłam takie, na którym według mnie wygląda dobrze.
11. Podaj swoich ulubionych twórców (muzycy, pisarze, malarze etc) oraz napisz dlaczego akurat ich lubisz najbardziej?
The Beatles- bardzo cenię ich muzykę. Tworzyli świetne kawałki, mieli genialne brzmienie. I przede wszystkim- ponadczasowość! Są piosenki, które z czasem bledną, jednak ich utwory zawsze błyszczą tak samo.
Zastanawiałam się intensywnie kogo by tu jeszcze wymienić, jednak nie mam jakiegoś określonego gustu więc jest to dla mnie dosyć problematyczne pytanie. Ok, mogę się jeszcze przyznać, że lubię książki Sienkiewicza, ponieważ uwiódł mnie jego styl pisania. Jeśli chodzi o malarstwo to nie mam ulubionego malarza, natomiast fascynuje mnie impresjonizm.
Tadam! Koniec. Teraz czas na nominowane przeze mnie blogi:
http://bywiskaa.blogspot.com/
http://kinablogger.blogspot.com/
http://marcepankowo.blogspot.com/
http://nieidealna-perfekcjonistka.com/
http://urodzonaa13lutego.blogspot.com/
No tak, tyle mi wyszło. Nominowałam naprawdę dobre 5 blogów więc robią za 10 ;) Wiecie, jakość nadrabia ilość. 
I moje pytania:
1. Co sądzisz o kanonie piękna wyznaczonym przez dzisiejszy świat?
2. Jak ustosunkowujesz się do rzeczy napływających do nas z zachodu- bierzesz wszystko co dają czy jednak zachowujesz pewną niezależność?
3. Osoba, którą bardzo cenisz to... (uzasadnij dlaczego)
4. Jaka jest Twoja postawa w pracy/szkole- idziesz na łatwiznę czy uparcie dążysz do celu wykonując swoje obowiązki porządnie? A może pośrednio?
5.Marzenia czy rzeczywistość? Wiedząc, że Twoje marzenie nie da Ci w przyszłości pracy to dążysz do tego by je spełnić czy jesteś realistką i odkładasz to marzenie na nigdy?
6.Czym dla Ciebie są marzenia?
7. Co ma wpływ na kształtowanie Twojego zdania- jesteś typem osoby zgadzającej się ze wszystkimi, zabiegającej o aprobatę otoczenia czy potrafisz się postawić i głośno wyrazić swoje zdanie mimo niezadowolenia innych?
8. Mając 2 możliwości przyszłego życia co byś wybrała i dlaczego- karierę czy rodzinę?
9. Jaki jest twój stosunek do własnych niedoskonałości- walczysz z nimi czy akceptujesz je?
10. Na złośliwą uwagę kierowaną w Twoją stronę odpowiadasz mimo wszystko miło, dajesz ciętą ripostę czy puszczasz uwagę mimo uszu?
11. Co daje Ci blogowanie?
Dodam tylko, że jeśli ktoś nie ma ochoty brać w tym udziału, zrozumiem :) Nie ma przymusu.
Także tak, nie ma co bardziej się rozpisywać na dzisiaj. Uciekam zatem a Wam życzę udanej reszty tygodnia :)
PS. Wiem wiem, obiecałam zmiany ale jakoś nic nie idzie jak należy więc muszę jakoś to wszystko ogarnąć. W każdym razie myślę co by tu ulepszyć więc za jakiś czas może się uda :)

Zerknij i tutaj

21 komentarze

  1. Kurcze, jakie fajne pytania dałaś :)
    Dziękuję za dobre odpowiedzi na wymyślone przeze mnie pytania. Bardzo się cieszę, że lubisz Bitelsów (tak, piszę spolszczoną wersję XD), dobre porównanie i zgadzam się, że ich muzyka jest ponadczasowa. Rozbawiło mnie to, że heroizm dla Ciebie to użycie noża, ale jakby się nad tym głębiej zastanowić - ja i nóż to niezbyt dobre połączenie, too. Z tego powodu, iż czasami krojąc chleb dźgnę się lub coś w tym stylu ;) Żeby nie było tak kolorowo - zawiodłam się w trzecim pytaniu. Myślałam, że napiszesz, że wypaliłabyś kilogram zioła albo pojechała czołgiem pod prąd na rondzie albo jednokierunkowej, a tu nic :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kociak! Wygląda odrobinę jak mój Marcel :)
    I z przyjemnością odpowiem przy okazji na pytania, są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego Pana, ale faktycznie - przystojniacha z niego ;)
    Poza tym zauważyłam, że mamy podobny pogląd na świat: ostrożnie, byle bez stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawia mnie Twoja odp na 8 pytanie...
    podoba mi się definicja miłości, a 9 pkt mnie rozbawił :) mam podobnie ;)
    dziękuję za nominację :)) na pewno odpowiem, jak znajdę chwilę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pytania zadałaś : ) Więc może odpowiem na to w ktòrymś poście. Dziękuje za nominacje, jest mi bardzo miło. Chyba znam tego aktora, jest bardzo przystojny.
    Mniej wiecej z tych samych powodów zraziłam się do ludzi.
    Pozdrawiam cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Czekałam na nowe notki :)
    Bardzo lubię czytać odpowiedzi na pytania z LBA, bo czasami trafiają się dające do myślenia pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociak ma niesamowitą urodę, dużo głasków dla niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kotek :)
    Całkowicie się zgadzam co do odpowiedzi na pierwsze pytanie. Najważniejsze w miłości jest zaufanie, szczerość i zaangażowanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham koty! A ten jest taki uroczy !<3
    Miałam kiedyś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pytania!
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że nareszcie napisałaś! Śliczne zdjęcia *-*
    Gratuluję oczywiście nominacji, i dziękuję, że nominowałaś mnie do zabawy, chyba się skuszę i odpowiem na moim blogu na pytania, chociaż też miałam początkowy zamiar nie brać w tym udziału ._. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc wiele się można dowiedzieć z takich LBA :)
    aktor ciacho ♥
    wracaj wracaj kochana do pisania bo brakuje ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, posty typu LBA są na prawdę ciekawe, bo mówią dużo o człowieku ;)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  14. Szafka ma to do siebie, że zawsze można ją otworzyć :) Ja niestety również nie mam wsparcia, zazwyczaj rodzina nie popiera tego co postanawiam zrobić. Jednak mimo wszystko umiem postawić na swoim i nawet kiedy inni mówią nie, ja krzyczę im: TAK ! :)
    ***
    Ja też nie jestem fanką gatunku ludzkiego, większość osób mam ochotę mocno uderzyć, ale jest też dużo osób, które bardzo mocno kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie przecudne zdjęcie kota, fenomenalne! Ale jednak to facet - aktor, którego zdjęcie wstawiłaś wygrywa. Nie spotkałam się z nim wcześniej w żadnym filmie... jak to możliwe? Jest bosko przystojny, mamy podobny gust. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. I kogo tutaj długo nie ma... :) Ty wiesz, że ja kocham twoje zdjęcia, bloga i wszystko, więc nie będę tego znowu pisać, ale wracaj, a u mnie też się za niedługo pojawi nowy post (nie, to nie szantaż, wstawię go niezależnie, ale liczę, że ty też nas czymś niedługo zachwycisz).

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak ten aktor to niezły przystojniak, jeden z moich ulubionych :) Lubie Twoje zdjęcia są takie magiczne ;) a kotek uroczy i fajny pytania zadałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeeej, jak miło znowu u Ciebie być! Stęskniłam się za Twoimi pięknymi zdjęciami :) Ten uroczy kiciuś to Twój?
    Ja też mam dobre kontakty z mamą, często rozmawiamy raczej jak przyjaciółki niż matka z córką.
    Nie kojarzę tego aktora, ale faktycznie mega przystojniak z niego! *-*

    A we Włoszech byłam z biurem podróży. Chętnie wróciłabym tam jeszcze raz, tym razem samodzielnie, żeby jeszcze lepiej poznać ten cudowny kraj :>
    Ojj tak, raz wylądowałam w centrum o 3 w nocy. Sama. Zero autobusów, metro nie chodzi, żadnych ludzi, zimno jak cholera... Do akademika wróciłam dopiero ok. 5 rano. To było ekstremalne przeżycie, nigdy więcej! :D

    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój ;)
      O matko i córko, jak Ty to przeżyłaś? Ja umarłabym ze strachu o.O

      Usuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, a ten kot (kocham koty :), mam jednego arystokratę w domu :) śliczny i jak ciekawie pozuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Translate