Still a little girl

14:20

Trzeba to w końcu z siebie wyrzucić- uwielbiam rysować bajkowe postacie. Wiem jak to brzmi- 19-latka, która bawi się w rysowanie Myszki Mickey? o.O Ale to wychodzi mi najlepiej i z tego czerpię największą przyjemność. Przygoda z tego typu rysowaniem zaczęła się dla mnie mniej więcej w 5 klasie podstawówki i można powiedzieć, że trwa do dzisiaj, chociaż dawno nie rysowałam już tego typu motywów (brak czasu).

Także dzisiaj tylko 2 rysunki, tak na wstęp, żebyście mogli przyzwyczaić się do widoku bajkowych postaci na moim blogu :)Tym razem mam skany tych rysunków, bo za czasów gdy je rysowałam, moja szanowna drukarka jeszcze działała.




Dodam jeszcze, że nadal uwielbiam Disneya! 

Zerknij i tutaj

19 komentarze

  1. Masz do tego talent! Czy mogłabyś narysować dla mnie Simbę z 'Króla lwa' ? Kocham tą bajkę. :)
    Nie przestawaj rysować tego co lubisz - mimo wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oczywiście, postaram się, chociaż nie rysowałam przez taki kawał czasu, że nie za bardzo pamiętam jak to się robi :D Ale to stanowi dla mnie wyzwanie więc w najbliższym czasie spróbuję ;)

      Usuń
  2. Ja też... uwielbiam też wiele innych rzeczy, z których byłam pewna, że wyrosnę... ech :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie rysujesz! Bardzo mi się podobają Twoje rysunki :) Też w dzieciństwie trochę szkicowałam, ale teraz z braku czasu już przestałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karne to bardziej łuty szczęścia, niż prawdziwa piłka... a faul na Neymarze był po prostu bezczelny. Odniosłam wrażenie, że była to zamierzona próba wyeliminowania najsilniejszego z przeciwników. Na szczęście - nieskuteczna :D
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam Disney'a :D Kurczę, kto z nas go nie kocha...
    Masz naprawdę talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rysujesz ! :)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie rysujesz! :D Jestem rok młodsza, a nadal na niektórych bajkach Disneya ryczę. Z tych bajek się nie wyrasta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, to wcale nie jest dziwne :P Po pierwsze - nigdy nie jest za późno na Disney'a, po drugie, przecież wszyscy ludzie którzy profesjonalnie tworzą rysunki do filmów i tworzą animacje są dorośli... Rysunki są świetne, wyglądają ja oryginały wyjęte z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaglądałaś do namiotu madame? z biżuterią. sprzedawałam tam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę niestety... A gdzie handlowałaś? W centrum przy fontannie? Bo ja do centrum Jastrzębiej miałam tak około 2,5km i po drodze było też dużo namiotów :)

      Usuń
  10. Dziękuję, dziękuję, niezwykle mi miło! :D
    Disney jest genialny, jak tu go nie uwielbiać? Rysujesz naprawdę ślicznie, z jaką precyzją! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, ze świetnie ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzisz mamy ze sobą coś wspólnego :D

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rysunki są świetne, z niecierpliwością czekam aż wrzucisz ich więcej !
    Disney ma to do siebie, że jest ponadczasowy, w dodatku wychowywałyśmy się na ich bajkach, dlatego zawsze będziemy czuć tą sympatię. Często oglądam bajki Disney'a albo ogólnie filmy z DreamWorks <3
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie, bo nie byłam w mat-fizie, a gdy pokochałam królową nauk, było już za późno na zmiany :< Ale może to i dobrze, bo podobno w tym roku nawet rozszerzenie wzięli z kosmosu. Mój kolega zdobył AŻ 8%! :D Też zdawałaś maturkę w tym roku czy wcześniej? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. O cholerka, to rzeczywiście los zdecydował za Ciebie! :D Widzisz, dobrze się złożyło, rozszerzenie z matmy było Ci przeznaczone :> A jakie teraz plany?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam identyczną pasję ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam rysować Disneya, ale tylko tego starego, bo to jedyne co m w miarę wychodzi (no, pomijając Aanga). A rysownicy Disneya to najlepsi rysownicy na świecie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Translate