The secret garden

21:25

Dzisiaj mój drugi post. Szok! Ale wczoraj pogoda była tak ładna- ba! przepiękna wręcz, że postanowiłam pstryknąć kilka fotek ogrodu mego pięknego zacnego :D (nie brzmi to zbyt elokwentnie więc może tak: postanowiłam uwiecznić zapierające dech w piersiach widoki ogrodu wieczorową porą). Sama do kwiatów ręki nie mam-moja ingerencja kończy się tym, że zwyczajnie więdną- ale moja mama to mistrzyni, stąd kwiatki rosną jak szalone a bogactwo kolorów ho ho... brak mi słów żeby to opisać. Nie sposób więc było zostać w domu, także zabrałam aparat i wzięłam się do roboty! Efekty możecie zobaczyć poniżej :)








Ostatnie to moje ulubione. To takie zestawienie delikatności i siły.
A na dziś polecam Wam do przesłuchania piosenkę The Beatles- Michelle. Cudowna, magiczna- w sam raz żeby pomarzyć...

Zerknij i tutaj

6 komentarze

  1. Mi kwiaty więdną pasjami. Nie mam do nich ręki w ogóle, a to smutne, bo je uwielbiam! Całe szczęście mam kochaną babcie, którą wszelkie rośliny uwielbiają.
    Zdjęcia sa bajkowe :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to uwielbiam je fotografować :) Latam jak wariatka po ogrodzie i szukam dobrych ujęć a sąsiedzi pewnie mają ze mnie niezły ubaw :D Ale muszę przyznać, że życie bez kwiatów byłoby kompletnie pozbawione barw, także dobrze że są! I dziękuję bardzo za komentarz i obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa ostatnie zdjęcia mają moje serducho. ;)
    U mnie to samo, ogródek jest, ale ja się nie tykam, bo nawet kaktusa potrafię ukatrupić. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, bo właśnie dwa moim zdaniem najlepsze dałam na końcu :)
      Czyli grono osób, które niestety nie potrafią dbać o kwiaty, się powiększa :D Pociesza mnie to, bo w takim razie nie jestem jedyna ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate