Rockin' around the christmas tree

21:05


Pierniki upieczone, część dekoracji zrobiona, prezenty kupione. Ostatnie ciasta pieką się w piekarniku. Choinka jeszcze nie ubrana. Od kilku lat kształtuje się u mnie w domu tradycja ubierania jej w Wigilię Bożego Narodzenia. A skoro już jesteśmy w temacie...
Życzę Wam wszystkim pięknych, radosnych świąt spędzonych w gronie rodzinnym, z uśmiechem na twarzy. Zadowolenia z życia i cieszenia się każdą chwilą. Żeby dobry humor Was nie opuszczał, a jeśli jeszcze nie przyszedł, to żeby zawitał w Wasze progi. Bądźmy znowu dziećmi i spędźmy te święta jak za starych, dobrych lat.






Zerknij i tutaj

28 komentarze

  1. Ja zawsze ubieram wcześniej choinkę, bo uwielbiam patrzeć na nią i czuć, że święta już tak blisko ;)
    Wesołych świąt Ci życzę! Szczęścia, zdrowia i spełnienia wszystkich, nawet najskrytszych marzeń! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było tak za lat dziecięcych bo moje rodzeństwo i ja nie mogliśmy się doczekać :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Tobie też wszystkiego najlepszego. Wypocznij porządnie w te Święta i zdobądź masę inspiracji! A tak w ogóle: czy tylko ja nie zrobiłam czegoś w kierunku przygotowania się do Bożego Narodzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na pewno coś zrobiłaś ;) Ja w sumie zawsze trzymałam się z daleka od prac kuchennych ale kiedyś trzeba zacząć naukę gotowania xD

      Usuń
  3. Tobie również Wesołych Świąt :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja żałuję, że w tym roku nie piekłam pierniczków, wszędzie o nich czytam i mam na nie wielką chęć, ale czas mi na to nie pozwolił. Tobie również wesołych, spokojnych świąt, spędzonych w rodzinnym gronie, samych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czas potrafi pokrzyżować dużo planów :) Ja w tym roku piekłam pierwszy raz w życiu bo nigdy nie byłam dobrym kucharzem, ale nie były to tradycyjne pierniczki tylko takie na szybko :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Dziękuję za życzenia. Tobie życzę spełnienia marzeń, powodzenia w blogowaniu, cierpliwości, bo to ważne przy takich robótkach, jakie robisz i oczywiście wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ta cierpliwość faktycznie by się przydała ;)

      Usuń
  6. Ile ozdób na choince,
    ile kartek leży w skrzynce,
    ile potraw jest na stole,
    ile siana masz w stodole,
    ile spadło w górach śniegu,
    ile czasu spędzasz w biegu.
    Tyle w święta miej radości,
    dobra, ciepła i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzałam również upiec pierniczki, ale doszłam do wniosku, że ja plus gotowanie to nic dobrego.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja też tak zawsze uważałam, ale od czegoś trzeba zacząć ;)
      Dzięki! ;)

      Usuń
  8. Wesołych Świąt! U mnie pierniki już dawno gotowe (teraz tylko jak to mówimy: "obalamy"), i nadszedł teraz czas sylwestrowego szału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie w tym roku wszystko na ostatnią chwilę :)
      Ooo racja, nie przepadam za tym sylwestrowym szałem :D

      Usuń
  9. my ubieramy w wieczór przed Wigilią (: wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kiedyś było z tydzień przed :D
      Dzięki! :)

      Usuń
  10. Ja choinkę zawsze ubieram wcześniej, bo nie potrafię wytrzymać do Wigilii :)
    A kto nie jest, kiedy to ciasto ciągle się klei ? :D Ładne zeszyty to też moja słabość :) Mam nawet przeznaczoną dla nich całą szufladę w komodzie... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Translate