Bombka w renifery

11:25


Buongiorno!
Jak tam świąteczne przygotowania? Czy tylko ja wyjadam nieudekorowane pierniczki?
Dzisiaj na szybkości przychodzę do was z taką oto bombeczką, jak na mnie to dosyć wesoła, powiedziałabym (bo ja to wiecie, taki smutas, co zrobisz).
Ale kartek świątecznych w tym roku niestety nie zrobiłam... Znaczy w sumie to zrobiłam, ale jedną i wygląda...em, źle (zanotować- nie bierz się za suche pastele jak nie przepadasz za pastelami). Także bieda proszę państwa, bieda.
Ale pierniczki robiłam i naprawdę wyszły pyyyyszne.
Pierogi też spoko, ale nie spod mojej ręki (utrudzona studentka wróciła wczoraj dopiero do domu, psującą się tlk-ą z 0,5h opóźnieniem).
Przede mną jeszcze ciasta, kolejna tura pierniczków plus ich dekorowanie, nadrabianie serialowych zaległości oraz tworzenie świątecznych dekoracji, także zmykam do pracy twórczej!
Pozdro!





Zerknij i tutaj

0 komentarze

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate