Ślubny kuferek

16:00


Po raz kolejny.
Jak zwykle wszystko mi zostało na ostatnią chwilę, tym razem jednak nie z mojej winy, po prostu świat zaczął mnie zawalać obowiązkami związanymi z remontem w domu...
Ale wiecie jak jest, kto nie lubi smaku adrenalinki? Wyjdzie/nie wyjdzie/wyjdzie/ nie wyjdzie/ wyjdzie?
Wyszło! :)
Przyznam się Wam szczerze, że lubię te pudełeczka ślubne (oczywiście robić, nie dostawać lol :P). Bo kwiaty zwiędną, wino się wypije, a kuferek będzie służył młodym przez lata, przy czym otwierany, za każdym razem będzie im przypominał o tym szczególnym dniu.
Naprawdę je lubię.
Generalnie rzecz biorąc- tym razem zaszalałam. Zawsze robiąc kuferki w ramach prezentu z okazji ślubu, starałam się, żeby były eleganckie, stonowane, w jasnych kolorach, z delikatnym motywem. A tutaj... coś mi nie szło. Czegoś brakowało i postanowiłam zaryzykować- na bokach powstały delikatne przecierki a pudełeczko jest pochlapane w fioletowo-różowe i niebieskie kropki. W środku dekor również w powyższych kolorach i w końcu pudełeczko zyskało duszę, a ja byłam zadowolona.




Szykujcie się na jeszcze jeden kuferek, bo na pewno się pojawi!
Pozdro!

PS. Dla ciekawskich- podobno owa roślinka to czosnek olbrzymi. Ja byłam pewna, że to dmuchawce (bądź mniszek lekarski jak kto woli :P), tylko że autora poniosło i machnął je w kolorze fioletowym...

Zerknij i tutaj

7 komentarze

  1. Ten kuferek mi się podoba!
    Często widzę w internecie podobne pomysły jako prezent na wesele. Niestety, często są oklepane, a w dodatku niestarannie zrobione. Wieczko - ok, niby ozdobione, ale boki zostają nieruszone.

    U ciebie widać, że ta całość jest przemyślana, nie pominęłaś żadnej ze stron. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te chlapania i przeciery robią klimat pudełkowi :P Wygląda bardzo elegancko i uroczo za razem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pomysł, dałam gwiazdkę, żeby nie zapomnieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem w szoku ze zrobiłaś go sama. Ręczna robota zawsze mnie zachwyca. Sama chciałabym dostać taki prezent :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)
Obserwacji za obserwację mówię nie. Jeśli chcesz zaobserwować mój blog, będzie mi bardzo miło, ale jeśli zrobisz to dlatego, że Ci się podoba, nie dlatego, że liczysz na rewanż.

Foto blogi
ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
spis blogów fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate